Veelgestelde vragen

Over abonnementen

Alle EW-abonnees hebben toegang tot EW Onderzoeken. Dan kunt u inloggen met uw EW digitaal inloggegevens (abonneenummer, e-mail en door u gekozen wachtwoord). Hebt u zich nog niet geregistreerd voor EW digitaal? Dat kunt u regelen op deze pagina.

Onze standaardtarieven voor een abonnement in Nederland, dit is onbeperkt toegang tot alle onderzoeken en EW digitaal lezen, zijn:
• Halfjaar (6 maanden) – €59,97
• Kwartaal (3 maanden) – €29,97
Een abonnement op EW Onderzoek kunt u op deze pagina bestellen [abonneerpagina EW Onderzoek].

Bij een abonnement ontvangt u ook EW digitaal lezen. Met EW digitaal leest u onbeperkt alle artikelen, blogs, columns van EW online. Dit kan via ewmagzine.nl of de EW-Magazine app. Ons standaardtarief voor enkel een EW digitaal abonnement is €12,00 per maand.

Deze standaardtarieven gelden bij automatische incasso of elektronische facturatie. Anders worden €2,50 administratiekosten gerekend.
Bent u geïnteresseerd in een abonnement op EW? Dan hebben wij op deze pagina een mooie aanbieding voor u: ewmagazine.nl/abonneer

Ook wanneer u in het buitenland woont, kunt zich gewoon abonneren. Neem contact op met onze klantenservice, dan helpen zij u verder, e-mail: klantenservice@ewmagazine.nl, telefonisch bereikbaar via 020 – 8947553.

Het nummer staat in de welkomstmail die u ontvangt na het afsluiten van een abonnement. En het nummer staat ook op de verpakking waarin u EW ontvangt.

De abonnementen bij EW Onderzoek zijn aflopend en stoppen automatisch. Hiervoor hoeft u geen actie te ondernemen. Hebt u andere vragen met betrekking tot uw abonnement? Neem dan contact op met onze klantenservice via 020 – 8947553 of klantenservice@ewmagazine.nl

U kunt een cadeauabonnement afsluiten via onze klantenservice. Zij helpen u graag met het juiste abonnement. Zij zijn telefonisch bereikbaar via 020 – 8947553.

Wanneer u specifieke vragen, klachten of wensen hebt, helpt onze klantenservice u graag verder. Zij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 via telefoonnummer: 020-8947553, of e-mail: klantenservice@ewmagazine.nl

In het geval van een fout in het blad kan een correctie volgen in de lezersrubriek. Uit de andere brieven en e-mails wordt wekelijks een selectie gemaakt, die in de lezersrubriek verschijnt. Fouten op de website van EW worden indien mogelijk meteen hersteld. Ziet u een fout op de website? Neem dan contact op met de webredactie via blog@ewmagazine.nl Ziet u een fout in het blad? Neem dan contact op met de redactie via redactie@ewmagazine.nl

Account activeren en inloggen op de EW website

Ga naar ewmagazine.nl en klik rechtsboven op ‘Log in’ en klik op de balk ‘Registeren’. Vul dan uw gegevens in en uw abonneenummer. Dit nummer vindt u in de welkomstmail die u ontvangt na het afsluiten van een abonnement. Het nummer staat ook op de verpakking waarin u EW ontvangt. Houdt deze bij de hand tijdens het invullen. Kies uw eigen wachtwoord en bewaar deze goed. Klik ten slotte weer op ‘Registreren’.

BELANGRIJK: u ontvangt een e-mail met een link om uw registratie te voltooien. Daarna is uw registratie volledig voltooid. Als u deze link niet ontvangt, is uw registratie niet voltooid.

Wilt u stapsgewijs zien hoe u uw account kunt activeren? Dit staat beschreven op deze pagina.

Rechtsboven op ewmagazine.nl ziet u een icoontje met ‘Log in’. Vul dan in de pop-up uw geregistreerde e-mailadres en gekozen wachtwoord in.

TIP: vink eventueel ‘Blijf ingelogd’ aan als u niet telkens opnieuw wilt inloggen.

Klik na het invullen van uw e-mailadres en wachtwoord op ‘Inloggen’.

Wilt u stapsgewijs zien hoe u moet inloggen? Dit staat beschreven op deze pagina.

U kunt uw wachtwoord zelf opnieuw instellen. Klik in het login-scherm op ‘Wachtwoord vergeten’. Geef in het volgende scherm het e-mailadres aan waarmee u op de ewmagazine.nl bent geregistreerd. U krijgt dan van ons een e-mail met de instructies om uw wachtwoord opnieuw in te stellen. Vergeet niet om op ‘Bevestigen’ te klikken.

  • Bent u abonnee? Nieuwe abonnees kunnen hun digitale account activeren nadat zij hun eerste nummer van EW hebben ontvangen. U bent wellicht te snel. Digitale abonnees kunnen dit direct.
  • U bent geen abonnee van EW. Alleen betalende abonnees hebben toegang tot EW
  • U hebt misschien een typefout gemaakt in uw abonneenummer.
  • U hebt uw digitale account al eerder geactiveerd, dit kunt u slechts eenmaal doen. Bent u uw wachtwoord vergeten? Kijk dan bij Ik ben mijn wachtwoord vergeten
  • Er is misschien een storing. Indien dit het geval is maken wij hier melding van boven het registratieformulier. Wij verzoeken u om het later nogmaals te proberen.
  • Wellicht hebt uw abonnement onbewust niet verlengd.
  • Er staat misschien een typefout in het wachtwoord of gebruikersnaam (e-mailadres).
  • Er is misschien een storing. Indien dit het geval is maken wij hier melding van boven het registratieformulier. Wij verzoeken u om het later nogmaals te proberen.
  • Hebt u nog steeds problemen met inloggen? Bel naar onze technische helpdesk via 0138 – 50 60 22.

Website, App & Nieuwsbrief

Rechtsboven op ewmagazine.nl ziet u een icoontje met ‘Log in’. In het scherm wat verschijnt vult u uw geregistreerde e-mailadres en gekozen wachtwoord in.

TIP: vink eventueel ‘Blijf ingelogd’ aan als u niet telkens opnieuw wilt inloggen.

Klik na het invullen van uw e-mailadres en wachtwoord op ‘Inloggen’.

Wilt u stapsgewijs zien hoe u moet inloggen? Dit staat beschreven op deze pagina.

Wat is de EW -app en waar kan ik de app downloaden?

Alle vragen rondom de EW-app worden beantwoord op deze pagina.

Wilt u de EW magazine app direct downloaden? Klik dan hier

Er zijn artikelen te lezen voor niet-abonnees. De artikelen die enkel voor abonnees leesbaar zijn, worden aangegeven met een rode hoek rechtsboven in de afbeelding van het artikel. Wanneer de afbeelding geen rode hoek heeft, is het artikel ook te lezen voor niet-abonnees.

  • Abonnees kunnen reageren op artikelen op onze website. Een reactie wordt op werkdagen binnen 48 uur in behandeling genomen door onze webredactie en wordt doorgaans ook binnen 48 uur wel of niet geplaatst. Onze webredactie krijgt veel reacties binnen. Zij kan daarom geen berichten sturen of een reactie geplaatst wordt of niet. Als 48 uur verstreken zijn, kunt u er vanuit gaan dat uw reactie niet geplaatst wordt.

     

    Aan het versturen en plaatsen van een reactie zijn voorwaarden verbonden. Deze kunt u hier lezen.

     

    Dit zijn de meest voorkomende redenen waarom een reactie niet geplaatst is:

    • De reactie is niet onder de eigen naam geplaatst
    • De reactie is niet-inhoudelijk of heeft weinig met het onderwerp te maken
    • De reactie is niet in foutloos Nederlands of ABN geschreven
    • De reactie bevat gewelddadige, racistische of extreem rechtse of linkse uitingen
    • Iemand is te dominant aanwezig op het forum, of herhaald zijn of haar reactie te vaak
  • Wellicht hebt uw abonnement onbewust niet verlengd.
  • Er staat misschien een typefout in het wachtwoord of gebruikersnaam (e-mailadres).
  • Er is misschien een storing. Indien dit het geval is maken wij hier melding van boven het registratieformulier. Wij verzoeken u om het later nogmaals te proberen.
  • Hebt u nog steeds problemen met inloggen? Bel naar onze technische helpdesk via 0138 – 50 60 22.

Let op: EW verstuurt meerdere nieuwsbrieven, af- of aanmelden dient u voor iedere nieuwsbrief apart te doen. U kunt uw voorkeuren te allen tijden zelf wijzigen. Dit doet u door onderaan de e-mail

U kunt zich afmelden voor de nieuwsbrief door helemaal onderin de nieuwsbrief op ‘Afmelden’ te klikken.

 

U kunt uzelf aanmelden voor de nieuwsbrieven van EW op deze pagina.

Verschijning EW Onderzoek

Er verschijnen vijf onderzoeken per jaar: Beste scholen, Beste klinieken, Beste gemeenten, Beste studies en Beste ziekenhuizen. Deze onderzoeken zijn te lezen in EW, en de volledige rapporten op deze website www.ewonderzoek.nl.

EW wordt per post bij de abonnees bezorgd en is los te koop in boekhandels, kiosken, supermarkten, benzinestations etc. Ook in Vlaanderen is het blad los te koop. Abonneren in het buitenland is ook mogelijk. Onze klantenservice helpt u graag verder indien u in het buitenland verblijft. Zij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 via telefoonnummer: 020-8947553.

Privacy- en (actie)voorwaarden

Deze website van New Skool Media B.V. maakt gebruik van cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die door websites kunnen worden gebruikt om gebruikerservaringen efficiënter te maken. Volgens de wet mogen wij cookies op uw apparaat opslaan als ze strikt noodzakelijk zijn voor het gebruik van de site. Voor alle andere soorten cookies hebben we uw toestemming nodig.

Op deze pagina leest u meer over cookie-instellingen en waarvoor wij deze gegevens gebruiken.

Uw gegevens worden verwerkt volgens ons privacybeleid. Ons volledige privacybeleid leest u hier.

Ons actie- en spelvoorwaarden beleid leest u hier.